I'm the one who wants to be with you

men hej!


hehe, jag e en filosof!

Fick typ lust å säga till nån idag typ : Å du tror du e så cool för att du har läst en bok, men det e fan mej du läser om i den där boken ! Det e dom som gör något annorlunda som det står skrivet om! Inte fan läste Columbus en bok, han byggde sej en rääcerbåt och drog till "Indien", trodde han, men han hittade Amerika! Utan Amerika, inget American Takeaway tex, så ni borde tacka han för att han inte satt hemma å pluggade utan gav sig ut på havet istället !

(Hehe, två fel med mina fina tankar e dock 1. haha, jag gör inget annorlunda.. typ kikar facebook 3 gånger i timmen, pratar i telefon, skriver sms... 2. han plugga säkert på ganska mkt innan han drog ut på lillsjön Atlanten.. (a))

Annars tycker jag att mina dagliga tankeställningar e ganska intressanta (a)



peace
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0