I took a walk around the world to ease my troubled mind

heeej

varit hos Emelie och fotat idag..
hehe å underbart vacker som man är så blev det ju verkligen toppenbilder -.-'
Här har ni en, å sen har ni Emelies fina adress eftersom jag stulit den av henne :P hihi, men bara för att jag inte fått bilderna än ! :O (A)

haha usch vilken hemsk bild de är di där ... :P

Annars. Ute å gått med Kirre-Kii ! :D Sen har jag pratat med Robin ! :P Hehe,
å väntar på att Julia ska ringa.. men hon pratar typ med Robin nu.. Eeh. Dom e liksom bästa vänner och måste prata om precis allt! Typ om var man ska hänga vad man ska käka, dom e liksom top notch... Har ni varit på White Room ? Alla som e nått e på White Room. Dom verkar hänga en del där... Man kan inte riktigt komma in om man säger så... Om jag kommer in? Ööh, man kan säga såhär, jag kommer knappt ut!
haha ja ni förstår..

Segaste skoldagen. Ja!
Men jajja, snart e det helg.
får inte åka till Furudal och för att fint citera mor min: "det är inte för att vi vill va dumma mot dej, vi vill bara att du ska va hemma å bli frisk.." Jo jävlar vad frisk jag blir.. Blir fan psyksjuk när jag inte får åka dit.. Fy fan.


god natt
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Av bilden att döma så har ni inte färgat håret?



hmhm. det dröjer inte förrän du är arton Linda, då kan du göra what you goddamn please! ;P



Du är visst fin. <3

2010-10-07 @ 23:12:59
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0