There was a time, when I was so brokenhearted, love wasn't much of a friend of mine




Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



Nu e jag hemma ! bestämde mig lite random att skriva ett julkort till Julia och promenera hem till henne och plinga på hos henne efter skolan. Flinade upp som en banan och höll upp julkortet där det stod "Julen kommer tidigt i år"
hihi :D Det var fett värt det !  :P Trots kylan!
sen skulle vi hem till Jonsson och lite diskret stjäla Eclipse, men det gick inge vidare så vi spelade Mulle Meck bygger bilar i två minuter, fast han ville inte ha oss där så vi gick igen o.O
Då gick vi till Lidl och köpte deras asgoda chips och massa kakor! :P Sen gick vi hem till Julia för att sedan vandra ner till Falun och jag åkte hem !

Skolan knallade väl på som vanligt! :) Har dock sån jävla hosta så jag känner mig mest bara äcklig och i vägen !
Så imorgon åker jag kanske inte till skolan, eller jo kanske jag åker till skolan men går inte på idrotten som är den enda lektion vi har ! :o
får gå på stan och shoppa istället ! :p
yeeeey

hmm... åååh jag e så peppad för imorgon! äntligen Furudal! :D
16.13 är jag i Rättvik ! :D
16.25 är Antonia där! :D
Känon!


Wiiie! :D


nu ska jag nog hjälpa pappa lite ! :P
hörs kanske sen ! :) heeej
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0