See the thorn twist in your side

Hallå!


Den här dagen SEGAR sig verkligen fram...
Den är extremt seg och vädret peppar ju inte direkt.
Jag vill ha ett mysigt vinterlandskap NU!
Inte snöslask å bläää!

Hmm... Jakob och Daniel sitter bakom mej och spelar mobilspel, Bella är duktig och jobbar, Andi springer runt i sina rapparkläder hihi !, Sofia ligger säkert och sover någonstans, och vad de andra gör vet jag inte.. Dom jobbar kanske?
Hmm.. Ska nog testa på det jag med. Har nämligen varit å hämtat Julias mattebok ! yeeey, ÄNTLIGEN kan jag plugga -.-'

Vi hörs ikväll kära ni! Har franska mellan 3-4, sen ska jag och Fia städa köket!
Toppen

Ge mig
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: fiAAAAAA

haha...fan va ja sover:(

2010-11-16 @ 17:33:44
URL: http://turistensklagan.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0