And when you go don't return to me my love




Nu lägger jag mig i soffan och ser på en film tror jag !
Helst somnar jag där oxå!
Åh jag vill så gärna till skolan! Fy fan vad jag saknar, ja vad saknar jag ? Att göra något.. å då har jag varit hemma idag bara..

Vi hörs imorgon!
Nu blir Ensam Hemma 2 ! :D


bjur lite på min och Julias rap vi skrev, eller det va en rap, men blev en battle :

fet stil är Linda
kursiv stil är Julia
fet plus kursiv är båda


Följ vägen som leder utifrån stan,
där sitter vi å lanar på supermariolan,
laddar med Oboy, och pizza ifrån Pan,
här tänker vi sitta å slacka hela dän!
Vi lirar på SNES, å iggar alla andra,
vi behöver inte dig, vi har ju varandra,
vi siktar på dig, med laddad häxpipa,
du lägger dig ner och börjar att lipa,
riktiga gamers, vi e fett Pr0,
lapdance tillsammans till Flo Ridas Low!


Julia är en äkta Lumsebo, Levt hela livet med en slacker till ko//
Linda hon kommer nerifrån skogen, tror hon är cool men hon är fett omogen//
Va äre du säger?//
Äh har du inte hört?//
Battla mot mig, då jävlar är det kört//
Go for it bitch, visa vad du har, battlar du mot mig har du fan inget kvar//
Sluta käfta, du är så jävla wannabe, det är jag som är stjärnan, you want to be like me//
Äh håll käften dvärg, du följer mig i alla väder, Nils Karlsson Pyssling vill ha tillbaks sina kläder//
Du lever i en sagovärld, hur jävla coolt är det, en omogen pissig unge e vad du e//
Slå upp historiaboken, du verkar trivas där, förlåt mig om jag håller barndomen kär//
Julia Seriöst, du tror på Tjillivippen, din mamma måste ha adopterat dig från soptippen//
Din lukt skvallrar på att du är oxå därifrån, om det fanns pris för sämsta hygien skulle du få diplom//
käften ditt as, du luktar fan horhus, tänder på gubbar som har käften full med snus//
Åh lilla gumman, schitzofren som du är, ta in på psykhem och stanna där



tillsammans krossar vi varandra! ;p

god natt fina folket
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: jul...meister xP

äh-ähä- hackat håll käften dvärg du följer mig i alla väder, Nils Karlsson Pyssling vill ha tillbaka sina kläder!

FAIL: åh lilla gumman, skithuset som du är xP vart fn fick jag det ifrån?

Hihi I love you my little orangehookant <333

2010-11-30 @ 07:28:34

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0