And if you want a show, just let me know and I'll sing in your ear again



Hej hej !

Igår när jag och Julia vandrade omkring på stan så ser vi plötsligt ett väldigt välbekant ansikte ! Nämligen Alexanders! :D Ni anar inte hur lyckliga vi blev över att träffa på en 9b:are, å speciellt Alex den nuvarande Älvdalingen ^^
Vi flög på han å kramade han och bombade honom sedan med frågor !
Han var inte påväg någonstans så vi tyckte därför att vi hade all rätt i världen att haka på honom ! ^^
Sedan kom Molly oxå som ju gick i 9b, så jag ropade in henne i vår lilla återträff mitt på stan ! Vi pratade lite om allas skolor och sen skulle hon dra vidare!
Vi hakade på Alex i alla fall som skulle träffa Ozze, (oxå 9b), så skulle han ringa Ozze men då fick Julia prata och han typ bah : Vem äre ?
Julia: Hejdå!

Haha, sen sa hon att han va på Clas Ohlson, så gick vi dit, så rinde jag Ozze och fråga var fan han va :P då sa han att han va hos OLSSON å inte nån jävla CLAS OHLSON ! XD haha
Julia Stjärnan Sahlin <3

Så då gick vi väl runt ett tag till och frågade ut stackars Alexander om allt och inget, fast han hann ju inte få en syl i vädret så som vi pratade ! :P
Sen träffa vi på Ozze och Anton Viklund ^^
Sen så splittrade vi oss, och jag åkte hem till Svärdsjö.
Men shit vad skönt det var att få träffa dom och se att dom lever och mår bra! :)

Väl hemma slängde jag i mig mat, packade lite snabbt och pratade med Antonia på typ 15 minuter innan jag och pappa skulle åka till Linghed till Caroline ! :)<33 Där har jag alltså spenderat kvällen, natten och dagen idag ^^

Vi har haft jättemysigt och sett på lejonkungen och lite annat! :) Skolkatalogen hann vi gå igenom oxå ! 
Har dessutom fått en HEL DEL bilder från 9an av henne! Härligt ! :D Kan aldrig få nog av sånna bilder <3


 


Lejonkungen i mitt hjärta

Sen sov jag och Carro ända tills 12, så nu kommer jag väl inte orka sova inatt ! :P

Går ju dessutom bara måndag, sen e jag ledig i två dagar typ ^^

Nu ska jag va barnvakt åt Kristin ! :P
heej

haha men snygg bild..

från sista dagen med 9b


No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: kristin

så jädrans snygg du är linda !!!!

2010-11-20 @ 22:29:46

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0