A freak like me just needs infinity

Åååååh!


Nu jag så glad så glad !! :D
Har pratat ut med min underbara vän Robin idag, gjort en snöängel i det vackra vackra snötäcket som ligger på marken, pulat ihop och ätit en extravitlöksmacka med min bästa Julia, använt solglasögon mot snön, blivit buren av Andreas på staden -.-, spanat in gamla gubbar med plastpåsar som går jättesakta-en ny hobby jag och Julia har och brytit Pelle mot lillebror Erik! Han e den fjärde killen jag brytit Pelle med sen jag började utmana massa killar! :D

1. Andreas - han förlorade när jag och Emelie la våra bådas kroppsvikter på honom :P P0wned! :D
2. Nicklas, haha, han trodde jag skämtade ;D Nej nej Nicklas! men han lät mig nog vinna när jag la all kroppsvikt med höger hand.. för sen när vi körde vänster fick jag storstryk :'/
3. Daniel - jag förlorade nog :p
4. Lillebror Erik! Hehe, jag lät han vinna, såklart! Annars hade det bara blitt ett jävla liv ! ;)

Ska fortsätta tills jag hittar någon jag kan slå :o


I skolan har jag fått mycket gjort faktiskt ! :) Eller inget på rapporten såklart, men massa annat!

men vet ni vad!! sen kommer man tillbaka till skolan efter fyra någon gång och så sitter jag Andi Julia och Emelie i soffan och bara.. sitter ! Eller ja, vi äter pepparkaksdeg! :D
Så kommer Jennie (min mentor) å så småpratar vi lite.. Sen ska hon gå då hon utbrister " JUSTE LINDA!! Du e ju på framtidan till ALLA broschyrer och häften som ska lämnas ut till skolor i typ hela landet såg jag! Och sånna här stora plancher och och typ väggar, liksom om planchen e såhär stor (visar över en hel vägg) så va ditt huvud typ över hela det här (visar typ 3/4 av den väggen.....)" -.-'' Shit, jag e död. Å ful e ja oxå !!
Vafan jag skulle inte ens va med på den där JÄVLA fotograferingen till det där JÄVLA häftet!! Så kommer dom in i basgruppsrummet när jag sitter å pratar med Linda, eh, så KLICK så e jag med på ett kort!

Nä usch.. bara för att jag var den enda som inte ville va med eller?

aja, blir väl kul å se min min när jag pratar å skrattar och säkert  tuggar på nått och snorar å dreglar samtidigt.
underbart

men jag e lycklig i alla fall! :D
Inget kan nog få ner det här humöret!
om tre dagar åker jag till furudal <3

heeeeeeej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0