Tråkdag!

Imorse vaknade jag och önskade att jag levde på 80-talet...

Musiken, stilen, friheten.. !
 Det verkade så jävla kul !
Men det jag mest hade velat vara med om är att det faktiskt hände saker,
 nu görs allt på datorn, folk går knappt ut längre, utan sitter vid datorn å pratar..
Jag hatar det. 
  Å det finns typ ingenting att göra, bortsett från att sitta vid datorn, ingen stans att ta vägen..
Make a change, inte så lätt, man kan inte direkt bjuda in sig själv på brakkalas ? Man måste ju få med alla andra oxå.. Man måste förändra hela världen på nått sätt..
Detta har ju inte så mkt med att jag vill leva på 80-talet, men det var faktiskt bättre förr i tiden..
Det händer ju fan INGENTING nu !
 Å jag vill se helt galen ut, färgglad  och, ja allt som hade med 80-talet å göra ! :P Å där kom hårdrocken dessutom (L) Jag tror jag e född på fel tid..

 Sen om man känner, fan jag vill hitta på nått, men vad ? Vad ska man göra ?
I vilket fall som helst :P Jag lockade i alla fall håret, haha, ni vet voffla det.. Kändes lite 80-tal sådär ! ;) hihi ! :D
 Sitter och lyssnar på
What A Feeling nu ! :D Jag och Pernilla såg ju filmen flashdance förut, bra bra bra :D Ville se nån film från den tiden idag, men vet ingen... :S

 
Idag har det regnat hela dagen, men nu ljusnar det lite grann har jag sett, så jag ska nog ta min gitarr å gå ut ! (:
 Varit till Borlänge med pappa, men jag tkr inte om Borlänge alls... Haha, vet inte varför.. Men föredrar Falun ! Köpte två par skor i alla fall ! :P
 Imorse hade jag tråkigt, och tog lite bilder ^^
Heeej




ha ha ha
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Asså gud du ser ju ut som nån jävla robert/taylor stalker!!! x_x

2010-05-24 @ 13:41:43

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0