Saturday!

God morgon ! :D

Nyss tagit en skön dusch !
Vädret sucks !!
Jag vill att det ska vara massa sol så man bara känner YES nu går vi ut!
Men nej, himlen ska likt fan vara grå... -_-'

Fast idag vare varmt i alla fall, femton grader tror ja moster sa!
Å ikväll ska dom på Playtones i Rättvik, mamma å Maj ! :P

Tror jag ska fråga Pernilla om vi kan gå ner på Näcken idag så man kan köpa godiiis!!
Haha, gött ! :D

Hmm, snart ska man väl äta frukost.. Hoppas inte mackorna blir lika brända som dom blev igår! :P
Men vad säger man, bränd kock, bränd mat ? ;) Hahaha, nej så säger man nog inte xD Men så eeree !

Uuugh.. :S

 

Dagens Låt: Lulu and Ronan Keating - If tomorrow never comes

eftersom Maj lyssnar på den mest hele tin ;)

Dagens Fail:
Inatt låg jag och Pernilla å kollade på skräckfilmstrailers.. Så jag låg med huvudet i kudden å plösligt så Smäller det till bakom oss å jag bara kurar ihop mej i fosterställning tätt intill Pernilla å säger: Va fan va det!? :o
Jag vågar dessutom inte titta heller utan ligger där skraj som fan å Pernilla bara aaaasgarvar!!! Fyy vad taskigt ! :P Det visade sig att det var rullgardinen som hade åkt upp av sig själv, och att det brukar hända!! Jag trodde det var Exorcisten eller nån annan läskig person ! :P
Pernilla skrattade i alla fall oavbrutet i fem-tio minuter,
så nån blev ju glad i alla fall :P
Slutet gott, allting gott,
över.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0