polack polack potatisstack !

Saker man måste kunna innan man åker till Polen :

 
Skita på offentliga toaletter

 Sova på bussar

 Hålla käften

 Ha ett sjuhelsikes tålamod

 Vara snäll mot alla

 Vänja sig med att vara jävligt hungrig

 Äta äcklig mat

 Vara skitig

 Sova trots oväsen

 Kliva upp tidigt med ett glatt humör

 Pruta när man ska åka taxi

 Passa sig för Våldtäktsmän, Pedofiler, Prostituerade, Alkoholister, Fattiga som tigger, Tjuvar, Jultomtar, Tomtenissar och Påskharar (okej dom sista la jag till bara för att få det att se lite lättare ut)



 NÄR FAN SKA JAG LÄRA MIG ALLT DET DÄR!?

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

HAHA, klockrent Linda :D jag kommer ju inte direkt kunna lära mig att sova på bussar och kliva upp tidigt med gott humör, men annars ska det nog funka hyfsat hoppas jag (y)

2010-05-26 @ 19:49:43
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0