marabouuu !

Mår illa!!
 
Haha ätit för mkt Marabou ;O Hur fan ska jag göra för att bränna det nu då :P
Jo jag ska ut å rycka upp små tallar ur marken med Kusin Jonathan och Kusin Pernilla tänkte jag ^^

 Idag har varit en mysdag ! :D Jag Mia Pernilla o Jonathan har typ varit hemma hela dagen ! (: Vi satt vid matbordet jättelänge och pratade gamla minnen och snackade släktingar ^^

 Jag och Mia va ner till Näcken i regnvädret.. fy fan va kallt det va! XD

Aja nu ska vi ut (:


 Dagens Fail:
Jonthe: Spela en låt som du skrivit Linda! (ger mig gitarren)
Jag : Neeej, jag vill inte, kanske sen..
Jonthe: Jooo
Jag: Men neee...
Jonthe: Spela ett A-ackord då!
Pernilla: (Garvar!)
Jonthe: A-sträng!
Jag : Men jag gör ju det !!!!
Pernilla: (typ nästan grinar)
Jag: Men jag fattar inte :O
Sen känner jag nått, å då har Jonathan stoppa in sina kalsonger i hålet på gitarren xD xD xD

heeeej
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0