Livräddningskunskap!

Hallååå !

 
Hahha, snälla, drunkna  inte i min närhet, för jag är SÄMST på att rädda folk :P Kunde typ inte rädda en docka !  :P

Tar dagen från början, tog bussen in till stan. Jag Molly och Emelie satt typ i en halvtimme och hoppades att det inte skulle komma några fler bortsett från Carro som vi visste skulle komma ! ^^
Klockan var cirka kvart över åtta, vi skulle samlas kvart i 9.
 När det var cirka fem minuter kvar, kommer Monky (idrottsläraren), å vi är fyra st där ! :P Vi tänkte liksom Yees, fan vad skönt ! :P
 Sen, som en blixt från klar himmel kommer killarna dragandes med sina väskor -_-''' NEEEJ tänkte jag xD
Så 9 st blev vi, å i våran klass är vi säkert 24.... Bra närvaro :P

 Jamen så det var ju bara hoppa i å bada å rädda varann och dockan å dyka å hålla på, vi var klara innan tio, skulle vara klara elva :P Bastade i typ två minuter (hate it) sen bytte vi om, och åkte ner på stan å kika lite. Får känslorna att man vill vara miljonär och bara köpa allt man ser..
11.12 gick bussen hem, och jag åkte då hem å inte tillbaka till skolan där vi typ skulle haft lektion i minimal tid.
Lagade lite mat, kollade på sjunde himlen, och har även tittat på Reine å Mimmi i Fjällen ! Asbra film xD
 Satt å garva ! :P

 Vet inte vad som händer resten av dagen.. Klockan är ännu så lite och det är Värdelöst väder ute...
Lyssnar lite på Sonata Arctica och klurar på vilken som ska vara dagens låt idag..
Får nog ha två ! :P

Dagens Låt:
White Lion - When the children cry
Dagens Låt:
Mr. Big - To be with you

 här kommer en komisk bild ! (y
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod

jag är bäst på livräddning , nästan (a)



sv: klart vi ska göra om det, många gånger :D

2010-05-10 @ 14:58:12
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0