And to finally have him

Hallåååj !
 

 Sitter och lyssnar på Sister Hazel !
Kan inte fatta varför inte dom är världskända ? Vaffan dom är så jävla grymma..
 Typ top tre på min bästa lista ! :o

Dagens Låt : Sister Hazel - Out There

 Uuunderbar :D
Måste verkligen höras ! (: 


 
Tänkte att jag ska spela in en kass inspelning på kameran snart nån dag och lägga ut när jag sjunger ! :D
Fast jag tkr inte så mkt om min röst egentligen... Så jag sjunger bara för att jag tkr att det e kul.. Men jag skulle kunna säga att jag skiter i om nån tkr jag är dålig, men då ljuger jag.. Fast det skulle fan inte få mig att sluta sjunga :P Skulle bara sjunga mer (a) 
 
Legat på gräsmattan hos Kristin med Judith och Kristin, var ut i skogen en sväng å, då när ja skulle bli av med ilska ;)
 Sen har Jag och Emelie har satt in lite kort i mitt "livs album" kan vi kalla det xD Klippte sönder en massa kort.. Hehe, 
å hitta kort på mej när jag ser ut som en sumobrottare.. tror jag var en sån när jag var liten ! :o 
Därav mina muskler liksom ;) Haha nejdå ! :P


 Här kommer lite bilder på mina underbara vänner ! <3






Hahahahahhaha, var tvunger att bju' på den där näst sista eftersom jag verkar ska ha sökt inspiration från "Skriet" ;) 

 Ni får hare bra ! <3


 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod

Hej sötaste du :)

klart vi ska leka! Jag bara måste ha bilderna också (a) vi är väl bara för snygga ? ;)

Jag kan typ när som helst tror jag (y) :D

puss&kram

2010-05-05 @ 20:22:02
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Said By: Pernilla

Sister Hazel är världens gåva till människan.. Eller ja iaf till mig ^___^



Du jag tror att jag får lov att gifta mig med din pappa, fy fan vad snyggt han gjort ditt rum! :D

Bra tänkt med alla "smågrejer" som är röda, very pleasing for the eye. ! Bra gjort Linda!



much much löööv <3

2010-05-06 @ 08:43:57
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0