Want you bad romance

Tänk att den låten alltid ska sitta på min hjärna xD

 
Pernilla! :P Det e ditt fel från början :P

Igår så hade jag ganska mkt för mej.. Eller ja.. Det kändes så i alla fall.. Men det e nog jag som är sämst på att planera vilket får mig att undra om jag verkligen skulle kunna gå Falu Fri ?

 haha, shit...  Ahmen i alla fall så först vare ju skola, och tisdagar suger ju som vanligt ganska stenhårt... Men vi hade ju musik i alla fall.. Men det va inte kul för vi hade bara genomgång hela tiden.. vi ska skiva en egen låt :D Haha, det kommer bli kul.. Kommer nog spela upp någon av mina gamla låtar, sen ska väl jag och Julia göra nått. :D Men problemet e att jag och Julia alltid har så mkt idéer men aldrig nått som funkar.. :S Haha :D vi kan aldrig bestämma oss liksom... Så spelade jag Til I Die innan, så på lektionen satt Julia å grät ;o Gumman dåe..
 Det visar bara hur mkt Twilight påverkat henne, för man förstår inte låten innan det att man förstår Twilight...
 Sen hade vi väl idrott, men det va kul .. Haha jag och Linda hamnade som vanligt i samma lag, så va vi med en massa goa å glada killar, så vi vann väl den där Alternative Freesbeen ^^
 Sen lunch å en massa värdo lektioner.. ^^

 Jag och Julia åkte hem istället för att gå på bilden xD Haha, för vi prata med läraren och vi ska i alla fall spela in en film med min kamera tror vi, så att jaoooo, då åkte vi hem.. Men vi fick i alla fall inte ihop nåt.. Haha, vi satt å lyssna på Eddie Meduzas glasögonorm och skulle göra en video av den.. Men haha, jaa det gick inge vidare :)
 
 Senare mindes jag matteläxan, men innan dess va jag ut en sväng med Kristin Bagheera, Emelie och Alice ^^ Sen testade jag Emelies pjäxor som jag ska ha i Trysil på torsdag... Imorrn :O :O
 Sen va  jag hem, kämpade med lite matte, 
gick ut å gick igen..
 Och började kolla på New Moon...  Fan ja satt å grina redan innan Edward lämna Bella.. Vet inte varför :P Jag har blivit en känslosam liten flicka tror ja xD 
 Men ååh, underbart... Ska se klart den idag... Efter matten, hämtandet av skidor och all tvätt  jag måste ta reda på -_-' Kul liv. ^^

 Juste, så åker jag ju in till Mikael Elias gymnasiet idag med Julia..
Haha, fan vad mobbat..
Nu måste ja äta frulle
Löv löv

emelie får stå för bilden :)






"En våldsam fröjd plär våldsam ända taga
Den dör i triumf, som eld och krut
Förtäras då de kyssas"

 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0