Staden med Judith och Fisken

Halloj !

 
Har ju varit inne i Staden Falun idag med Elin och Emelie :)
 När jag och Judith stod där på busshållsplatsen så tänkte vi att Emelie kanske ville va med xD Så vi smsa henne, så kom hon :P hon hann faktiskt med bussen ^^
 Köpt en del saker, men kom på nu att jag inte blev så nöjd med det xD
Bra Linda.. :S
 Men det har varit trevligt trevligt att vara på stan med dom <3

 Här kommer en ful en bild från JC, har dock inte köpt det jag har på mig.. 
Men köpt ett par liknande jeanstights.



 Nu skulle jag ladda in dom där Trysilbildena men då har jag bytt minneskort i telefonen, så det gick ju som det gick.. Får se om dom kommer senare idag..
Om en halvtimme åker jag dock in till stan igen och ska se på hockey..
Vaffan! Varför skakar hela jag ? :O

 Det är nått fel..
Hej då <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: judith

jaså det var därför det tog sån tid i provrummen ;)

2010-03-31 @ 20:10:02

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0