Ge mig ett O, ge mig ett R, ge mig ett E!

Vaffan blir de!?
ORE!
en gång till ?
ORE!!

Fy fan vad HÄRLIGT ! :D Ore har gått upp i Division ETT! :D Snart e dom ju å spelar mot leksand ;) Haha :D

 Eller kanske Brynäs eftersom dom förlorade i Globen idag.. :S
Nu har dom spelat klart :/
Å det verkar som om att det va Ove Molins sista match eller ?
Aaw, saknar dig redan. :S

 Asså vad har jag egentligen att säga om Trysil ? :P
Cirkus 8 timmar i buss sammanlagt.. Klev upp o5.oo... :S
Haha :P Försökte sova i bussen, gick åt helvete..
Trött som fan hele tin, haha,
första åken satt pjäxorna så tight att jag automatiskt typ grinade, sen domnade benen bort,
åh fyfan vilken smärta!!
 Fattade sen hur man spände upp dom och kunde åka riktigt ;P

Sen åkte vi tills vi åt ^^ Med vi menar jag Hanna, jag Elin o Kristin plus minus en massa människor .. :P


 Kristins tabbar:
Ramla av liften.. Nu snackar vi för Guds skull inte om sittliften :P

Hon ramla i en vatenpöl så en norsk kärring garvar åt na

 Elins och Hannas tabbe :
Haha köper typ fyra hekto lösgodis för inte mindre än 149 NORSKA kronor kilot ;) 92 kronor wasted

Jag som är perfekt gjorde såklart inga tabbar ;)
haha joorå xD haha jag kan ju inte ens åka skidor :P Så hela jag e ju en tabbe ;)

Fan va cider e äckligt.. :S Haha, snart har jag druckit för mkt.. Det här e inte bra.. Inte bra alls faktiskt..

 Å vet ni hur värdo det e att inte Pernilla e här eller ? :(

 Fast Jonathan och Mia e ju hemma i alla fall :P

 Har hitills haft riktigt kul här i Furudal :D:D:D Hockeyn stekte ju sönder :D Å mamma har ju vikat mössor åt varenda skalle känns det som, så försöker hon tvinga på mig en sån där jävla Orepotta xD
 Men helvete vad faan att jag inte får in nå bilder då.. Jag får helt enkelt bildbomba bloggen på Söndag..

 På återseende mina kära vänner ! ;) haha
löv

Dagens Låt : Donkeyboy - Ambitions


Hittade två mäktiga bilden Whalman tagit i Gällivare dock.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0