Everybodys looking for love, Jason :D

Dagens låt : Jason Derulo - In My Head
 
sjukt bra låt :D




 Sådär ja, pappa drämde till datorn och nu funkar den :D Gamla tekniken, funkar alltid ;)
Joo, men så här var det senni ! Julia följde med mej hem efter skolan ! :D Ett tag, en å en halv timme bara innan hon skulle in på simning ! ^^ vi hade lika kul som vanligt, men vi har kommit på att vi måste vara på riktigt någon dag och bara i nån timme såhär. 
 Vi hann i alla fall med att äta bullar, lyssna på baseballs, skratta, spela in en film och blogga :P och en massa mer xD


Hihi :D
Har en omredigerad bild, haha, bara för att vi ska bli helt vita i ansiktet som vampyrer! Haha :D

Det har ju som sagt varit underbart väder idag.. :D Såå det har varit en bra måndag ! :)  
 Hmmmm... Annars ? Haha, va hos Kristin ett tag och pratade en massa medan hon hade Shinzoo och Muffe ute, sen gick jag hem, datorn paja så jag gick ut med kaninerna ett tag, satt på skotern och filosoferade xD Ville åka skoter ner på sjön på friluftsdagen, men det blidde nog inte så för det e redan så jävla blött på sjön ? Så jag venne ! :( 

 Efter det så åt jag mat och såg på Top Model :P Haha, i nån liten minut. Sen åkte jag och pappa till svärdsjö och jag skruvade ut lite skruvar och  vi bytte bordsskiva åt mamma, så va vi på soptippen (Y) haha :P

 Sen har jag gått två vändor med Kristin :P Man hinner mkt på en måndag. ..
Nu buggar datan.. -_-''' ska se å tv  puss

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0