en av de bättre dagarna ;)

Halloow :) 

 Först måste jag bara säga:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BRYNÄSÄLSKLINGARNA SPÖADE HVbajs71 igår !:D:D:D:D:D:D:D 3-0 ! SUCKEEEERZ

 
Idag har det varit en bra dag för mej ! :) Bästa tisdagen hittils tror jag, i skolan, på sistone, för Tisdagar brukar vara helt värdo i skolan! ^^ Men får man spela lite gitarr på musiken och redigera lite film på bilden så är jag nöjd ! :D
 Vi har äntligen regisserat klart vår benjamin-film, vi har gjort reklam för antirynkkräm ! XD dom i min grupp var ju Julia, Stoffe, Ecke och Lina ! Men jag och Julia gjorde ju typ allt :P Vi fick till och med lov att rita en bild på Ecke och en på Lina för att dom inte ville va med när vi skulle ha vår fina eftertext-grej xD Haha, jag och Julia säger supersnällasilverJulia och StålLinda, så kommer Stoffe där å säger "Å stoffe..." jättedeppigt :P Å sen säger vi "Till er tjänst" xD haha :D jag och Julia e så jävla fulla med bus och har alltid så mkt korkade idéer.. ! xD Men jag känner att folk börjar acceptera att alla  inte e som alla andra ^^ 



 Å det e liksom pinsamt fastän ändå inte med att jag e skådespelaren i Benjamin ! xD Jag tror den blev helt okej fastän den suger :P 
 


 Efter skolan var jag med Julia och Enia hem till Enia och förstörde deras mys! MOHAHAH! Jag vill väl oxå va med liksom ! ^^ Så vi åt mackor typ xD Sen kollade vi på Dudgeball, kul film det där :P Därimellan kom Emelie oxå ^^ Sen efter filmen så spelade jag gitarr medan dom andra tittade i skolkataloger, xD, sen sjöng jag och Enia vår egna cover av "In the Ghetto", som heter "In the Svärdsjöschool" haha :) Julia spelade in :P Jag spelade trummor i första, men sen trumma jag på benen ist (Y) Sen så åkte Julia hem och då åt vi lasange ^^ Jag har bestämt att jag ska bjuda Emelie, Julia och Enia på mat någon gång inom kort ^^ hihi ! :D  Jag råkade inte ge dom nå mat på typ 24 timmar när dom sov hos mej... Bara för att jag inte va hungrig xD haha, å jag e dålig på att tänka mig in i andras hungriga magar ^^
 Sen klockan åtta åkte vi hem med bussen..
Dagens ÄCKLIIIIIGT : Någon hade spytt på bussen, så jävla äckligt att jag trodde jag skulle spy i spyan liksom. Fast jag såg den inte, men jag kände lukten.. Dra åt helvete!! Asså, fan, åååh, det var så äckligt så efter att ha varit äcklad och hållt andan i sjalen i hundra år började jag skratta för att det var så äckligt!!
Dagens hahahhaha: Jag känner att jag måste skriva det här... Anton gjorde balla-balla på Emelie xD hahah, fy fan vad jag skratta xD
Dagens Låt : Miley Cyrus - See you again
Asså mina dagens låtar e inte längre så mkt att det ska vara jättebra låtar utan mer vad jag kopplar ihop dagen med.. Lyssnade på den 100 ggr på gympan när vi spelade volleyboll, men jag dansade mest runt och dunkade musik.. Ja jag hyrde in mig själv att sköta musiken ;) 

avslutar dagen med några suddiga bilder ;)



No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0