I don't need your help!

Hallooo !

 
Idag är det den 30:e Juni, och vet ni vad det innebär ?
ECLIPSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KAN NI FATTA!?? :D Fyyyyyyyyyyyyy faaaaan vad jag har sett fram emot det här!!! Har knappt vågat tänka på det för då börjar jag typ hyperventilera!! :O :O
 Daaaaaaaaaaamn, det ska bli så JÄÄÄÄVLA KUL! :D

Jag å Julia vettu.. Dom största twilightfanen i dessa kretsarna ! :D
Sen sover hon här ikväll! ^^ 
  
 Sen e det min pappas födelsedag idag oxå, så jag stressar asmkt... Måste ta reda på ALL tvätt.. Å det e liksom inte en tröja och ett par kalsonger precis.. Det e verkligen typ 5 fulla tvättkorgar oO
 Plus att jag måste röja på mitt rum så Julia ens kommer in xD
Sen måste jag diska å röja undan så pappa inte ser att jag bakat åt han.. Det ska ju bli en surprise tills ikväll !:)
Har skicka iväg brossan att köpa lite blommor å grädde å !:) Blir nog bra till slut ! :D Om inte jag svimmar utanför bion som jag nästan gjorde när jag såg New Moon.. oO

 Igår jag jag Kristin Emelie å Judith en MASSA bilder.. Över 300 st!! Vi finade till oss lite med klänning å smink, så nu finns det myyycket bilder på oss ! :P
antar att ni kan få nått litet smakprov ! :P




typ..
haha hej

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0