Your poison running through my vains

Tjenare!

Sitter å lyssnar på Alice Cooper samtidigt som jag kokar makaroner ! Bevis på att tjejer kan göra två saker samtidigt :D

Jag och Carro låg vakna aslänge i natt.. Haha, vi pratade hur länge som helst kändes det som :) 
Det var huuuur härligt som helst att få träffa henne igen ! :D
Vi kollade i alla fall på halva Remember me, och ställde klockan imorse så vi skulle hinna se den innan jag skulle in till stan :P
Jag skulle med en buss som gick halv 2 å hon skulle åka hem 1.. Så ringer mamma å förstör allting klockan tolv å säger att jag ska åka med Robert in till stan :( Fy faan vad arg jag blev på henne, jag ville bara grina å skrika åt henne.. Men det gjorde jag inte..
Men hon ska veta att jag var jävlar så arg på henne!! Den där sista halvtimmen med Carro var värdefull för mej, så bara raderar hon den framför ögonen på mig.. Kapar av..
Känner mig sämst mot Carro dessutom.. Sur sur sur!!

Sen fick jag i alla fall lov å sitta på mammas jobb å vänta tills klockan nästan va 2 då jag skulle ha kommit in med bussen -_-'' Föräldrar....

Där pajades min dag.. Fast nu känns det helt okej igen :P Jag ska ta igen den där halvtimmen med Carro sen ! :P

Gick i alla fall runt på stan en stund med mamma, alldeles för varmt för att vandra omkring så.. Bokade en tid på körskolan för en synundersökning så jag får det gjort ! =)
Va på ÖB å köpte mej en glass :P haha, ni vet Magnum Strawberry White.. Jag tkr den e äcklig.. Men jag har köpt den i alla fall de fyra senaste gångerna jag ätit glass xD
Då räcker det längre, right ? ;)

Köpte i alla fall två huvtröjor på en affär jag inte vet vad den heter inne i stan ! :) Kanske kommer ut en bild på dom sen :D Är i alla fall nöjd med dom.. Linda <3 Huvtröjor (L)

Nu ska jag försöka hitta på nått att göra i kväll.. Men imorrn måste jag i alla fall diska, vattna lite blommor, försöka städa på mitt rum antar jag ! :P Pappa och Erik är i Hede å fiskar.. Så jag har ansvar för hus å hem ! ^^

Här har ni en liten sötis som jag Carro å Kristin räddade igår eftersom den inte fatta att han hade ett glasfönster framför sig :P


bombas :D

Okej, ska väl söka upp Kristin :P
Dagens Låt: Sturm und Drang - Forever
leta som en idiot :P visste att dom hade en låt jag ALLTID lyssna på när ja va liten ! :D









I wanna hurt you just to hear you screaming my name 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: linda

Mmm just en snygg designer som kör en hit and run! :P Jag håller på å filar på en header som du ska få lägga in sen :P



<3

2010-07-12 @ 18:54:55
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0