You sweared you'd never hurt him..

Jag igen!

Förlåt om jag tjatar.. Men min uppdaterering brukar vara värdelös när jag är i Furudal, så jag försöker bara vara lite duktig ;)

Har nyss gått ner med Pernilla till bussen eftersom hon skulle åka till Mora nu i några dagar.. så då var det ju bra att jag va hemma med henne igår då !

Fick oxå precis veta att Judith skulle vara med upp till Furudal på Söndag ;)
Fan vad kul vi ska ha ! :D
Hoppas jag :O

Så nu måste jag hem till stuga kika cyklar så vi kommer någonstans !
På Måndag ska vi nog i alla fall åka båt med Pernilla (y
Haha kan ju inte kolla på hockeykillar heller eftersom det e 01:or här xD

Ah, vi hörs väl igen någon gång! Vet inte när :P Men höres, det gör vi ;)
/Der0diA


blåbärssvullo :D


Cleo (L



(
fan varför blir sidorna <---> vita på den här datorn.. blir det så för er å ? :( )

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Ja, va ska man heta den här gången då....

2010-07-16 @ 15:40:16
Said By: oj, haha

hehhee, snart kommer ja.... ja :D

2010-07-16 @ 15:40:39
Said By: Snyft

När kommer du hem då? :'(

2010-07-16 @ 15:42:17
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0