Were the skyes are so blue!

God dag! :D

Haha, jag försöker kliva upp vid halv 10 på morgonen, men det går bara inte!
Å i morse var det så kallt, så jag klev upp, och sen gick jag och la mig i min varma sköna säng igen (L)
Men det är skönt att det är så här kallt ! :)

Precis som Carro så ska jag försöka städa mitt rum idag.. Har börjat lite smått, för jag hade tappat bort min nyckel, nyckel hem och till mammas lägenhet.. Pappa letar i två sekunder å sen hittar han den -_-'
I min VINTERJACKA! hur kan den ligga där ? :O Jag tappa bort den typ vid skolavslutningen, hade jag vinterjacka då mån tro ?

Nu måste jag bara hitta mina pilotbrillor, min svarta långa kofta och mitt slitna gråa linne med en glass på ! :P
Om ni har sett dessa, hör gärna av er !:P

Okej, nu blire lite mer städa till Rockklassiker (L)


jag i Furudalniornas klasströja ! :)

vi påstår inte att vi är bäst,

men vi vet fan inga som är bättre

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0