Vi dansar natten lång !

Hallååååjj !

 Kan inte förklara varför jag älskar Eddie Meduza - Midsommarnatt men den är ju bara för underbart bra ! :D
Sen påminner den ju om ett å annat ! :D


   Eclipse igår.. Nått annat som inte kan beskrivas i ord... :'D Asså jag vill se den om å om å om å om igen! Hundra gånger om.. Jag vet inte, men kanske, kanske är den bättre än dom andra två.. Kan ju oxå hända att det bara känns så eftersom jag sett dom andra 100 ggr  ! :P Å liksom kan replikerna.. Men jag vet inte.. Eclipse var bara så jäävla bra ! Jag blev ledsen i ögat hela tiden !:O Fan, Jacob är så jävla snygg, men Edward är så jävla overkligt snygg! Dööh, jag dööör! Jag kan inte prata om det.. För det gör ont i hela mig ! Hur kan filmer vara så jävla underbara! det var nästan dom bästa 2 h å 5 minuter i hela mitt liv :P, nej kanske inte, men det var då helt klart inräknat på mina topp bästa timmar i livet !:P
Å att jag fick spendera dom med Julia blev ju bara bättre ! :D Älskar den tjejen ! Höll nästan på att börja gråta när hennes buss gick i morse.. För jag visste att det inte fanns något mer bestämt datum i livet då jag ska träffa henne, även om det e klart att jag ska det.. :'(
 Vill väl inte avslöja nått från filmen, för de flesta är ju liksom bara "New Moonare", jag och Julia har ju levlat upp oss till "Eclipsare" nu. :P Men jag säger bara det, det är VÄRT att bli en Eclipsare.. Jag kommer nog lagga upp mej lite på den här filmen å gå tillbaka till stället där jag gick upp i level.. Biografen ! :P

 domesåsnyggadomesåsnyggasomesåsnygga men det e ju inte bara de.. det är den där jävla kärleken som är så mkt större än nån annan kärlek i hela världen.. å sen uppoffringar.. att man offrar sitt liv för någon annan, å gud jag bara grinar! 
 The Twilight Saga är fan inte film, det är inte böcker, det är inte bara känslor, det är en livstil, å jag lever mitt i den!!!!<3333333333


 Annars. Julia sov här, och oj vad jag saknat henne! Vi tar verkligen orden ur munnen på varandra heeela tiden ! Hur ska jag kunna klara mig utan henne på gymnasiet.. hur ska jag kunna klara mig utan någon? :O
Har en skithemsk bild på mej å Julia på bion igår :P Men man ska ju bju' på sig själv sååå:

hahahha xD underbar:D<33

 Vaknade typ 07.51 imorse oO Julia skulle med en buss nio, så det va bara att stiga upp, satte oss å kolla på supernanny och fortsatte diskutera Eclipse och övriga filmer i Twilight-serien !:p Åt frukost och sen hoppa hon på bussen !
 Jag tog min gitarr vid nio och satte mig på baksidan med mina kaniner som va helt crazy :P Spelade lite grann :P Och jag vet att jag sa förut att Ronja alltid sitter med när jag spelar och slickar på kläderna ^^ Som en hund typ :P
 Bevismaterial 1:

:D

 Ajja, nu ska jag väl hitta på någe :D ikväll ska jag Emelie kristin å Elin nog planera ihop vad vi ska äta imorrn för vi ska ha trerättersmiddag då :D
 blir toppen det !
Kram!
/ The biggest fanpire

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Orättvist! JAG VILL OCKSÅ SE ECLIPSE NU! PÅ EN GÅNG! :D

Fast ja ska åka till Mora nästa vecka å se den med Emma å Sandra! ^__^



Ååå va mysigt med trerätters! Tjejmiddag is the shiiit!



<3

2010-07-01 @ 21:11:40
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0