Ooooooh I wanna dance with somebody !

Heeeeeeej

 
Saknar Furudal ! :P
Kom hem för en tio-tjugo minuter sen tror jag..
 Fy fan, jag mådde dåligt på vägen hem.. vad ska jag hem å göra ?
Här sitter jag ju hemma de andra 42 veckorna om året, kan jag inte bara få va i Furudal dom 10 veckorna man har på sommarlovet då ? 

Imorgon (22/7) Syntest.. reason why I had to go home
30/7 Klassfest ! ;D
31/7 Enia ska bjuda sina kompisar på fika, men jag börjar tvivla på att jag räknas bland dom, för ja har inte hört ett ord från henne.. ? :P
3/8 Cruising i Rättvik, vill dit vill dit!
7/8 Emelie ska ha barnkalas ! :)
10/8 Ska sjunga i Ishallen i Furudal, tror jag.... Ore-Mora möter varann.. oO
16/8 Skolhelvetespungäcklet börjar ! :( felåt, men ja vill verkligen inte..

Å mellan allt jag måste hem hit för å göra vill ja ju va i Furudal.. Men det e inte så jävla lätt att ta sig dit heller :(

Förresten, har ni sett att det där som var på sidorna har försvunnit :( Måste fixas till, men det va ju så bra.. :(

Hörs snart, ska bildbomba ! :)

Eller jag ger er väl bilder sen Fredag Lördag typ med Antonia och Camilla :)
bilderna på mej Elin å Kristin har Elin å Kristin.. Ska hämtas inom kort !

Puss

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: arrod ;)

den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)



om det är till någon tröst så tillhör nog inte jag heller enias kompisar i så fall x)



PUSS PÅ FINASTE LINDA ♥

2010-07-22 @ 10:47:05
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0