Lilla söta fröken fräken ifrån fryken

Den låten avslöjar ju allt!
Fräken heter det såklart ! :D
Fast Pernilla berättade det oxå ! :P


Idag har ju jag tagit det väldigt väldigt lugnt som sagt ! Och nu på kvällssidan kom Emelie, och lite senare även Kristin, så Emelie har berättat om sina dagar i Sunne, och jag om mina dagar i Furudal !
Sitter å har sån där tidsångest igen nu..
Hur jag ska ta mej hem från Furudal, och dit..
Å på fredag så är det håll i gång i Furudal, men även klassfest här hemma. Nu är ju valet väldigt uppenbart.. Man sviker ju inte klassen :)
Men det e tråkigt att missa någonting !
Hoppas då att det händer någonting mer i Furudal under tiden jag är där :P

Sen måste jag ta mig tillbaka till Furudal på nå vänster.. Efter klassfesten.. kanske på Lördagen efter jag varit hos Enia, eller på Söndagen om inte annat ? Men hur tar jag mig dit.. Kul att åka buss genom CCW.. det kan ju ta ett tag -_-'
Å förstå vad många som säkert ska upp till Rättvik under den veckan.. Någon borde skjutsa mig till Rättvik, så får mamma hämta mig där :P

Nu ska ja nog ta en macka.. Jag har fått veta att det är viktigt att äta mat ! :)
Tack för mej !

en riktigt gammal bild sen vi hade ett band ! :P
jag sa att jag skulle lägga ut någon oldie på dom där två idag.. Å man håller vad man lovar, right ? ;)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: ahru

din jävel

2010-07-25 @ 23:50:35
Said By: Anonym

asså linda ditt jävla as -_- du ska så få igen för det där senare vet du

2010-07-26 @ 16:14:53
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Anonym

hahahha fysatan vilka snyggingar !!

2010-07-26 @ 21:11:14
URL: http://elinkanerva.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0