I shot a man in Reno, just to watch him die

God kväll hörrni !

 
Hur är det ?

 Med mig är det stressig och varmt.. alldeles för varmt !!!
Det är nått seriöst fel på vädret idag.. Inte naturligt alls..

 Ska snart ta en dusch för ungefär hundrade gången på två dagar..

Packar som en tok, haha, får nog inte med mig allt.. Vet inte vilken påse jag e inne på, plus min väska ^^
Å gitarrer, å krocketspel, å kaniner å allt jävelskap ! :P

 
 Körskolekursen, eller det där vi var på.. Handledarkursen :P Den var skittråkig, jag höll på att somna verkligen... Fast det mesta gick in i huvudet ändå. Ser fram emot att få köra lite bil.. Men än är det ju ett tag kvar.. Måste få blanketten å..
 Fick se en film om rattfylleri som verkligen var HEMSK!! Man fick se krossade människor skulle jag kunna kalla det.. Å en som satt i respirator, en mamma som grät som hade förlorat sin dotter och en kista som kremerades.. Allt var så jobbigt..
 Don't drink and drive..
Aldrig.. :O

 Kom hem vid halv9.. Kristin va här en stund.. annars har jag mest packat å sånt..
Klippte av nå sketna byxor och sandpapprade dom plus petade små hål i dom :P
Resultatet:

dom va inte blekta alls innan ! ^^ så det funka ju faktiskt med sandpapper :P myth not busted :P
 synd att ja aldrig kommer ta på mig dom eftersom jag e för.. eeh.. blyg ? ;)

 vi hörs nog en snabbis imorgon ! :D Hare bra ! Sov gott!
Puss å kram å nyp i stjärten!

DAGENS LÅT:
Johnny Cash - Folsom Prison Blues
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Du ska absolut ha de shortsen på ej! Det är väl inga fel på dina ben? Du är väl varken kobent eller hjulbent? :P

2010-07-05 @ 00:10:53
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0