By blood and by me, I fall when you leave

hemma från Svaben Tour 2010 !!

 
Haft tre kanondagar, eller e det fyra ? :P
  Haha

 Jajja, i Skrivande stund är det 3 timmar och 5 minuter kvar tills jag ska få se Eclipse igen ! :D Ana min lycka alltså !! Eller sorg.. beroende på hur man tolkar det! :P Jag kommer gråta så jag skakar idag känner jag.. För nu vet jag ju hur jobbigt det är.. 
 Å jag kommer få svårt att andas.. Men det är så värt det!!

 Ska vi ta dessa tre dagar i "lite" bilder å sånt nudå.. Det är så jobbigt att berätta om allt som hänt :P Eller ja, det är väl inte så mkt.. vi har spela monopol, Emelie fuska å vann hele tin, så vi sluta spela :P Spelade Chicago istället :P Slogs mot myggor 24 timmar om dagen... Det kliar överallt nu, och jag önskar att jag aldrig mer ska behöva se en myggjävel !!!!

 
påväg att åka :P


kass bild, men det e på "Folk å Dans" i Svaben i alla fall, dom spelar folkmusik, fioler å skit överallt.. Inte riktigt den musik jag njuter av att höra... Mest ville jag bara bort därifrån..
Jag Kristin och Emelie jobbade i alla fall där, så vi fick lite mat sen ! :)
 Annars.. det hände inte mkt där.. Så vi gick väl hem vid halv 9 kanske ?




Så på onsdagen så var vi på Bingsjöstämman som oxå mest bestod av fioler :P men  det var i alla fall lite roligare, för här fanns folk man kände igen, och lite yngre folk (vilket innebär killar ;) )haha :D
 På bilden ser ni längst till vänster Karin som gick i 9:an å bredvid som tremänning Sara :D



NoOb! :D




Å sen hemöver.. :P

 Fick ett bakslag igår å börja gråta.. Saknade så många nior.. :(
det blev verkligen för mkt.. Det är nu saknaden kommer på riktigt.. Förut var det bara vetskapen om att jag skulle sakna alla så mkt.. Men nu har den kommit, och den bara samlar ihop sig inuti mig och behöver bryta sig ut.. 
 Fy fan.. Jag pallar det inte...

 Eclipse nu.. Tårar tårar !
<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0