And big girls don't cry

fy fan !
jag tänker aldrig mer i hela mitt liv åka fiddy igen!
vilken jävla idioti!!
Helt jävla värdelöst!!
Vad i helvete är det roliga med att slå sönder hela sig själv!!
Är ni medvetna om att jag kunde ha DÖTT för mindre än tio minuter sen !!

 Vem visste att man måste hålla in kopplingen för att bromsa ? :P
Alla utom jag antagligen, men INTE JAG! För det säger inte Erik nånting om, han säger, släpp kopplingen och jag släpper å e påväg rakt in i Daniels husvagn !! Sen svänger jag och cpdamptrycker på bromsen men nej nej... Kör omkull... Världens jävla vurpa! Chocktillstånd.. Skriker typ åt Erik att det va jävligt bra att han lärde mig bromsa och börjar slicka mina sår..
 Jävla ungjävel!! Jag kunde ha dött! JAG KUNDE HA DÖTT!!!!!

man skulle kunna säga att jag gjorde en bella när hon ska åka motorcykel.. men inte fan fick jag se Edward för det :(

(
varning, kommande bilder kan vara känsliga)

gör ondast här, benet               sidan på mage. :(
 
under armen, nära armbågen


nej ja tkr inte synd om mej själv :P

Fergie - Big Girls Don't Cry

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: haha

de var då jävligt klantigt kan man säga, det är väl klart du måste hålla in koppling för att bromsa.... trodde du visste de eftersom du ska köra bil, hehehehh

2010-07-23 @ 17:07:35
Said By: Linda svarar

Du kan va klantig ! ;o haha

2010-07-23 @ 17:42:55
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/
Said By: arrod ;)

Men Linda ditt lilla nötskal, var det nödvändigt det där ? ;)

2010-07-24 @ 01:42:41
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0