Sell it all to a perfect stranger, all the tricks have begun to change her, daddys girl has become someone else's fantasy!



tjatja!!

Det var väldigt mysigt att gå till den där Lägenheten och steka pannkakor och se på skräckfilm med klassen ! ^^
Lägenheten var jättefin ! :D
vi såg på "The Children" Haha jag var den enda som skrek! Men jag var ju skiträdd ! dom jävla ungarna var ju livsfarliga ! :o Skulle tagit med mig nalle iallafall ! :P På tillbakavägen går man såklart förbi en skola med en massa satungar! Skitläskiga! VEM FAN FÖRSÖKER ÅKA MATTA NER FÖR EN PARKBÄNK!!!! Å rullar ner för en kulle o.O Dom skrämde mig :(

Idrotten var jag inte med på för jag kan inte göra nått utan att få hostattacker !
Så redan klockan ett var jag hemma idag ^^ Spelat supermario med Erik och snart ska jag packa, sen klockan fem drar vi till Svabensverk, Svabenverk! ^^)

hmm, vi hörs imorgon ! wish me luck ! <3

här får ni en sån där bild ja aldrig riktigt förstått mig på :p

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

hihi ja, visst är dom fina ? Liiiiiiila :D

vi lär ses snart ! ♥

2010-12-04 @ 12:15:25
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0