Jaha men bara för ni har ett liv då! Av Julia!!!

Jag har nu gjort en liten saga, om hur det skulle bli om jag och Linda skulle ha varit kompisar ända från the beginning...
Lets go...



Från början var de två små söta ungar som inte gjorde mer än att vara söta, men detta skulle snart ändras...



Redan när de började dagis kände de att alla andra barn låg lägre ner i rankingen, jävla töntar! Men eftersom de kaxade sig fick de inte många kompisar...



Både Julia och Linda älskade mat och drog sig inte för att äta en extra apelsinkrokant till maten.



I första klass blev de retade för att de var lite större än de andra barnen, och det satte djupa spår...



...det gick så långt att de hittade andra sätt att lätta sin smärta...



De hamnade i ett gäng med inte så bra människor... Deras nya vänner gjorde att de började med kriminella saker, i tvåan stal dom en sparkcykel och hamnade i fängelse...


Efter års missbruk bestämde sig Linda för att ta tag i sitt liv.



Hon flyttade till USA och fick huvudrollen i en film...



...Julia var inte sen med att följa med och stötta.

Tyvärr floppade filmen totalt och Linda och Julia flyttade tillbaks till Sverige.
Där öppnades en ny värld för dom...
Mushroom Kingdom...



De började spela nintendo och blev helt fast i den nya världen...

De blev besatta av figurerna och i början av fyran skickade det förfrågan om namnbytning.


Luigi-Julia och Mario-Linda!!!


...Ja jag har inte kommit längre än så... men jag tkr den lät jättebra jag ^^ och därför är det bra att jag och linda lärt känna varandra de senaste åren, se annars hur det skulle slutat <33

hihi älskar Linda jag, pusssss!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Men du Julia... det där var ju ungefär det som hände mej och Linda, fast kanske lite mindre dramatiskt ;P Det kanske var tur att jag var med henne från början så att jag (nästan) kunde lära henne skillnaden mellan rätt och fel ;D

2010-12-16 @ 22:39:45
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Pernilla

Hahahhahahahahahaha..hahahahahahahaaaa..aahhahahahahaaa :'D



bilden från Alice in wonderland fick jag lov att kopiera å spara. Hahaha. Äääegd.!

2010-12-17 @ 14:04:25
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0