Jag är som en lampa, en lampa som mår bäst när den får lysa







Haha WTF!??!? vem fan rånar en bank i lilla Svärdsjö..
Shit jag trodde det var ett skämt..
Känns som att det bara händer på filmer! :O

Wow, värsta kriminalhistorierna här ute ju! VEM SA ATT DET INTE HÄNDE NÅTT I SVÄRDSJÖ!?

men dom ska ge faan i MINA pengar! :(




Idag kom min kompis klockan halv åtta typ, vi pratade och sen kollade vi typ på Törnrosa och sov till klockan ett nästan hehe, sen kollade vi på The Run's House eller vad det heter på mtv och bara took it eeasy, åt mat sen blev jag ensammen!
Har tränat lite på Wii Fit och har precis duschat. Ska försöka läsa lite nu, sen blir det väl säkert att vara med Kristin och Emelie ikväll. :) Igår hade vi askul jag Emelie Kristin och Elin ! Jag färgade ju håret på Emelie, men det gick inte så bra.. Enligt henne i alla fall :P Har upptäckt att mitt hår börjar tappa färg.. Så nu vet jag inte hur jag ska göra om jag ska färga det i den här färgen eller någon annan ?

Imorgon börjar det stora firandet till ett nytt år! Kan ni fatta!? :o Shiit..
2010 må vara det BÄSTA året i mitt liv..
Det kommer bli svårt för 2011 att slå det här året.. Snarare omöjligt..
2011 kan inte ge tillbaka 9b till mig, inte heller Polen-resan och jag vet inte om ja litar på att jag kan möta så fina vänner som ja har fått heller under 2010.. Fyfan vilket bra år.

Hööj

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0