inatt jag drömde...

Inatt drömde jag...

En dröm...
Som jag tyckte va jättehemsk... fast egentligen var den kanske inte det... men jag grät när jag vaknade iaf...


Jag kommer inte ihåg hela men det var typ såhär:

Jag, Carro, Emelie, Elin Kanerva, Linda och John var utanför falufri typ, sen kom Jonsson och Robin och drog in oss där för dom tänkte skjuta oss...

Dom sköt John jättemånga gånger så han dog... Men sen levde han typ igen... Vi andra sprang ut så dom hann aldrig skjuta oss...

Sen började vi 6 springa bort från falun in i skogen för att inte bli dödade.
vi sprang förbi många lekparker kommer jag ihåg.

Sen kom vi till ett ställe som hette Järnkvist som såg ut som Svärdsjö, vi hade sprungit i tre timmar...

Där kommer jag ihåg att Linda typ pratade med en kille som satt i en buss.

Allting va utomhus så bord och stolar och bänkar stod i snön.
Vi gick väl in till ett hus och berättade vad som hade hänt...

Elin började micra potatisgratäng till oss, hon tyckte att vi skulle ringa någon och åka tillbaka, där dom kunde döda oss.

Robin ville döda John, men han var alldeles lugn men jag grät jättemycket...

Sen vaknade jag och då grät jag fortfarande.



INTE KUL, INTE KUL!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0