I'm dying inside when I think of him kissing her!


sparkar ikull tjejens vattenglas, säger: "bra nu hade jag ner ditt vattenglas" Hon säger att det inte gör nått.. sätter mig på stolen och tar ett C, tar ett Am, fast båda tar jag fel... Tänker att jag ska ta ett C, fast tar ett till Am, å sen fattar jag ingenting.. Säger : "vafan gör jag..."
Tänker på det jag vanligtvis tänker på när jag ska göra nått som kräver fokus och allvar..
sen spelar jag hela hallelujah ! ^^


Var trevligt att träffa farmor och farfar igen, och kusin Camilla ! :D
Men jag var irriterad hela dagen i går, och jag är irriterad idag..
Anledningen är dock oklar.

Ikväll ska jag äta Ben and Jerrys för första gången med mina finisar Elin och Kristin!
När nu dom än kommer hem!

Jag vill egentligen sova,
jag fattar inte hur jag kan vara SÅ TRÖTT!
Sen måste jag plugga en massa!
Men det får göras imorgon tror jag ! :)
Ska dock in till stan vid 11, och kommer hem först klockan 4 ! :o

Äh vi hörs kanske sen, annars imorgon! Är så jävla irriterad nu  ! XD
Pussheeej

Before you my life was like a moonless night. Very dark, but there where stars - points of light & reason.
And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire, there was brilliancy, there was beauty.
When you where gone, when the meteor had fallen over the horizon, everything went black.
Edward Cullen
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0