If I had just one more day, I would tell you how much I've missed you since you went away




Det var den julen det!

Julen har verkligen tappat sin magi, och det gör mig så ledsen.. Jag vill vara liten och förväntansfull igen! Tro på tomten, skutta runt och fnittra av nyfikenhet, men just den där förväntan ... nu väntar jag bara på att det ska ta slut..
Jag vill sitta spikad framför kalle anka och tycka att det är alldeles underbart, titta med små barnögon på alla runt mig och skratta och le.. inte sitta och titta på barnen i soffan och vara avundsjuk på dom för att dom har the time of their lives.. Åh små ungar är såå söta! Jag vill bara kidnappa dom och få krama på dom och leka med dom!

Firar alltid jul hemma hos faster Eva, alltid samma sak, haha det är verkligen det julen går ut på, den enda dagen som alltid ser likadan ut xD Nog för att jag tror att Julen mer är till för barnen och för barnet inom oss själva.. Haha låter jättekristet, men jag tror verkligen det är så :) Man blir lite av ett barn igen på julafton, även om det inte mäter sig med känslan som fanns där förut.. All värme och närhet, kärlek och trygghet.. Mmmm !

Imorse var jag dessutom upp på julotta, jag är så förbaskat duktig!! 05.40 klev jag upp.. Det känns.

Här kommer bilder!













Sötaste ungarna då !
hihi en blandning  på bilder, klappöppning, evil eyes, matvrakare, tomtens nissar, kusiner, gammalt folk, nytt folk, bäverfi***n ja fick av Erik xD, en blandning av sött och salt alltså :)

Då är det bara nyår kvar då, sen en termin i skolan och sen SOMMARLOV! PEPP!
Godnatt




Jag kan försöka glömma, försöka att förtränga,
men sanningen kan jag aldrig förvränga,
jag kan kräla på marken, ligga och gråta,
falla från höjder och ändå förlåta,
be om förlåtelse , trots rent register,
vara långt ifrån, men fast som ett klister,
ha dig så nära, men ändå så långt bort,
be om långa minnen, men nöja mig med ett kort
/ L
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0