I wanna be a billionaire, so fucking bad.

Kristin är ett trafiktroll!
 
Hon ville att jag skulle skriva det...

Vi försöker klara av Super Mario 3, som en sista grej 2010 haha :)
Men jag är så jävla trött att jag inte vet riktigt var jag ska ta vägen.. När man kliver upp 07.45 typ så blir man trött.. Nu har ju jag dock som sagt sovit en stund oxå :p

Klockan är 23... Innan vi har klarat spelet är väl klockan.. 1...
Vi kommer säkert ge upp :o

Morgondagen ser i alla fall ut såhär tror jag:

Klockan ringer vid 10
Äter en redig frukost så man klarar sig
Klockan 12 bär det av !
Klockan 13.30 kanske, så är jag nog hos Älskiii-Antonia !!
Sen vid 4 kanske, så åker vi nog till majsannnn
Sen ska jag väl försöka reda ut tovorna och sminka bort alla stora håriga häxvårtor så kommer jag se ut som Sleeping Beaty hihi
Sticker till Kommunalhuset där jag får träffa Antonia igen! Äter!
Drar antagligen hem till Oskar där massa Furudalingar kommer hålla hus! Kanon!
Sen kommer det..
TOLVSLAGET!

Ska väl hjälpa dom här handikappade retardsen i mitt hjärta nu!  ^^
Fast Emelie verkar klara sista bossen fiiiint! :)

Oj.. Nu klara hon det fan.. Jävla gamer... (A) Puss!


vissa har ju en jävla humor.... :P


Här kommer dessutom en idolbild med kingen som spöade Bowser ;p
Oj nu försökte hon gå upp i brygga.. Vissa kan ju spela tvspel-vissa inte.. Vissa kan gå upp i brygga-vissa inte :p


haha xP beatiful
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0