And together at the end of the day

Sommaren 2010 - best of Furudal/Östanvik

memories


* Kommer till Furudal innan midsommar, går hem till Antonia som börjar prata om livet och allting. Hur hon mår och så, redan då började jag dras in i ALLT utan att riktigt veta det.. 
Fick sedan titta på en MASSA foton från Antonias klass och sådant som hänt.. Ser bara en massa okända ansikten.


* Antonia ska ner på Furudal och träffa sina kompisar, hon frågar mig om jag vill vara med.. Jag tänker: Jaa, den här sommaren ska det fan hända nått.. Följer med ! :) 


* Hämtade Mills och hälsade på Hanna. Sen gick vi till Simkursen där Erik, Jonas, Fellan, Nicklas, Tim sen kom Martin med epan för dom skulle åka å "hämta" ett bord från skolan :P Första mötet med några härliga människor ^^ Fast det visste jag inte att dom var då :P


* Dagen efter va det fest hos Per och Eva.. Jag och Antonia fixade tipspromenaden som vi gör varje år, och vi har alltid bästa frågorna ;) 


* Midsommar.. He he he.. Vi gjorde oss i ordning och gick på hea.. Satt väl vid stockarna och stod kring Martins epa och umgicks ^^ Fick dansa med Pekka, haha, fyfan vad bra han va ! ;) typ :P
Träffade en härlig prick som kom från Borlänge som ville hjälpa oss bli alkisar typ ;)


* Erik, Pekka, Mills, Antonia och jag skulle sova i lillstugan. Det va kallt så jag Mills och Pekka låg på samma madrass :P Den madrassen är nu känd som "Pekkas madrass" 
Sjuk natt tack vare Mills :P :D<3



* Nästa gång jag kommer upp till Furudal är det 9 Juli tror jag och jag lär känna två söta vaktlar med Kusin Pernilla :D


* Dagen efter så va det nå fest hos morbror Åke tror jag.. Men jag umgicks med Antonia, Erik.W, Martin Larsson och Jonas Sjödin. Tror jag åkte moped med Erik för första gången ! :P Mitt liv börjar ! ;)


* Sen åker jag hem igen av nån bra anledning.. -.-
Kommer tillbaka den femtonde ! :) Hehe, åker å badar med Antonia Mills Daniela Erik Martin Tim Jocke osv :P


* Daniela stannar mitt i vägen med cykeln och POFF säger det så krockar jag i henne.. -.-


* Jag, Antonia och Mills hamnar hos Martin Larsson med Erik, Krång, Tim. Jag och Antonia klänger oss fast i Erik eftersom vi tittar på skräckfilm xD Antonia spelar "Til I Die" för killarna.. jag dör av pinsamhet :P


* Nästa dag räddar jag och Pernilla en groda :P


* 18/7, haha, nu börjar det hända saker ^^ Nu är det hea, och det är Åkes släkträff där jag först befinner mig :P Får träffa Jonte som berömmer mig för att jag börjat umgås med rätt folk ^^ 
Sen gick jag hem för jag och Antonia skulle ner å bada ! ^^ Erik kom och hämta oss på moppen :P la la la åkte tre på moppen :P 


* Sen åker vi hem till Martin Larsson och jag spelar CoD inför killarnas blickar :P haha, fyfan vad bra jag va xD Sköt på Colamaskinen och mina medspelare (a


* Hittar min Avenged Sevenfold-själsfrände :P Nicklas ^^


* Nicklas, Erik, Martin, Tim, Jonas, Jag och Antonia ska sova hos Antonia i lillstugan.. Men vi bestämmer oss för å ut å gå, och vi tappar Nicklas på vägen -.- Konstigt :P


* Martin Larsson kliver på en padda xD xD Hahahahhahahahhahahha (skriker som en kärring och börjar nästan gråta :P) 


* Hmm.. Sover i lillstugan.. Kommer nästan inte ens ihåg var alla sov xD Vet i alla fall att jag Erik Jonas och Antonia låg på "Pekkas Madrass" vid ett tillfälle (y


* Lördag, hea.. Shiet.. Jag, Antonia och Mills är ute å går.. Så kommer "Våldtäktsbilen" som vi hoppar in i :P (Jonas Jonssons epa) Satt fem personer fram :P haha, jaoo :)


* Åker till hea med dom där vi träffar massa kul folk ^^ Sen ska epan röra på sig och vi hoppar in fram med Jonsson. Haha, jag tror att Jonsson är en liten snäll och blyg kille :P han såg ut som en ^^ Haha. Vi åker till Sydomsand/Norrboda. Kliver av där en stund.. Bak sitter ett helt gäng.. Öh Oskar, Robin, Isabelle, Nicklas, Antonia, Daniela, Sebbe mm. Vi lyssnade på musik, så jävla kul :D Ronny å Ragge för det mesta :P Inte mej imot ;D

* Antonia, jag, Mills och Jonas Sjödin skulle sova i lillstugan :P Mills låg å ringde heta Linjen hela natten.. Jonas somna och vi andra va pigga ^^ Oskar Nordlund kom vid halv 4 på morgonen och vi erbjöd han sovplats :P Så han sov där ^^




* Elin och Kristin anländer till vackra Furudal. Tre dagar som bjuder på minigolf, flotte å mycket vandring :P


* Nu börjar allt bli ganska rörigt.. Men jag vet att vi åkte epa den 28 Juli med Jonsson Myran och Ruben för vi träffade dom vid Svartvik ^^ Sen åkte vi runt i Mazdan lite grann :D Kulkul ^^
Vet oxå att jag åkte moppe med Hanna oO



* Onsdag åker jag Antonia och Mills till Orsa för att gömma oss från Furudal å allt där.. :P
Men vi längtar typ hem i alla fall xD
Bra sällskap i alla fall.. <3


* Torsdag kväll, epa :D Tror att Pernilla har färgat mitt hår brunt dagen innan eller nå ^^


* Fredag morgon, epa.. Ställer klockan :P Ute å åker med Antonia Mills och Jonsson i två timmar innan jag ska åka hem till Swordlake igen ! Mysigt ^^ Fast det va ganska läskigt eftersom vi körde på nå jävla skogsvägar ;o


* Linda sviker Antonia och åker hem när Antonia behöver Linda som mest :P 
Jag skulle hem på nioBe's röjarklassfest :P Antonia blir kvar med allt i Furudal. Den kvällen gick det åt helvete :P


* Antonia försöker ringa Linda fyra gånger. Linda sover :P


* Nästa dag får jag höra allt... 
Behövs i Furudal. Börjar mår dåligt på alla dåliga sätt för att ja inte är i Furudal :P


*  Kommer tillbaka på tisdagen då det e cruising ^^ 
Är där med Jonas och Erk till en början.. Sen gick vi å träffa Krång, Lasse och Pekka. Lasse var våran beskyddare för kvällen ^^ Sen kom Ruben och Jonsson oxå, och annat folk jag inte kan namn på :P 
Hm.. Kika på bilar, blev irriterade och arga :P Omhändertagna.. Träffa Elin och Kristin :) Åkte hem tio ^^


* Jonsson kom och sa hej på kvällen, och hejdå :p Sen kom Erik och Jonas oxå, vi åkte ner till Svartvik på mopparna... Erik körde av vägen med mig och jag hoppade av moppen.. Min största sämsta pinsammste fail för den här sommaren xD hahah xD (Eller ja det kanske va fiddykraschen:P)


*Dagen efter skrev Jag och Antonia en rap (a


* Jag och Antonia sov hos Antonias mormor nere på Furudal. Lekte med Ruben Jonsson och Myran på kvällen ^^ Va hemma hos Myran och kollade på grodan boll å myste ^^ Haha. Sen gav vi oss ut på Furudals gator. Har en sån kung film när killarna försöker leka att dom är katter och skrämmer en mus.. -.- xD (y)
Sitter nere på båtklubben och ska hem vid halv 1 tror jag.. Vi ville ut igen.. Men fick inte :o 



* Allt börjar bli väldigt jobbigt. Eller det börjar bli väldigt mkt..



* På Torsdagen var vi ut å åkte båt med min lillebror, Erik Wester och Jonas Sjödin :D Grymt kul ^^ 5 gangsterz på sjön Lömming :P 
Erik plockade en "Maskros" till Antonia ^^ (en näckros med svensk översättning) ;D


* Sista hea... Fixar oss jag och Antonia ^^ Går snällt dit till nio.. Bandet spelar inte och inte en människa syns till :P
Går hem igen där vi träffar Jonas Sjödin och Emil Wester.. :-) 
Går med dom till hea.. Sitter vid elden.. eller ja, det tog ett tag innan vi fick till någon eld :P
Dansar med Ruben och Myran och Antonia :) Umgås med min kusin :D Jonathan :P 
Hmm, blir trött som fan och sover hemma för en gångs skull :P


* Lördag, vaknar upp till verkligheten igen.. önskar att jag kunde vara kvar i mina drömmar ett tag till :P


* Åkte hem över en dag för att jag inte ville svika Emelie :P


* Åkte tillbaka till Furudal ^^ 


* Har ni läst ända hit e ni fan duktiga :O


*  Jag och Antonia är på självömkanhumör, det är nu vi åker hem till Jonas Sjödin och deppar med Pringles och extra stora ostbågar :P


* Linda får en stöt av en stötpenna (y


* Dagen efter åker Jonas och Emil till stockholm.. Vem ska vi nu leka med ? 


* 10 Augusti ska jag sjunga för 700 pers.. Men det gick ju helt okej. 
Är ute å går med Antonia och Ruben medan Mora får stryk av Ore :D


* Dagen efter blir vi osams med våra föräldrar och allt går åt helvete.. Träffar Jonsson Ruben och Myran nere vid en brygga här i Östanvik och Robin får trösta Antonia medans jag försöker återminnas hela sommaren och berätta som alla roliga minnen :P Typ som när jag och Erik körde ner i diket, när Martin klev på grodan och när vi mötte polisen med Jonsson :P Kanske funkade lite :P


* Jag sover hos Pernilla som allvarligt borde börja fundera på om hon inte ska skriva en roman om Furudal :p


* Dagen efter är det hos Antonia igen! Fy fan vad arg jag var hela dagen.. Slog bollar med brännbollsträ och gjorde allt för att försöka få ut ilskan.. Gick inte så bra :P Robin kommer och hälsar på mig och Antonia. Blev typ ännu argare :P
 På kvällen va jag och Antonia ute och gick. Hamnade i en 740 haha, skitkul :D Såg på film med Mills ! :) Sen gick vi ut och la oss under stjärnorna och Erik Wester kom :) 

* Ni ser, nu e sommaren slut.. För nu är det gårdagen som kommer här näst, och då åkte vi ju båt till Furudal :P Bäst va vi ^^ 

* (Tillagt dagen efter) Avslutade sommaren med att leka med Antonia och Mills. Fick träffa Krång en sista gång innan sommaren var över och sedan kom Erik på moppen ! :) Jag åkte med han ner till Svartvik och Mills och Antonia åkte fiddy xD Mills o Antonia badade, sen kom Robin, Ubbe, Pontus, Myran och Jeppe i båt. Men vi åkte typ hem då xD Gav oss ut på en spegelblank sjö, så jävla fiint! Himlen var rosa! Åt popcorn på sjön. :)
Sen vid 00.00 fick vi ett sms där det stod att det fanns två platser i en bil om vi ville åka med ;) Haha fast vi e bra på att trängas.. Så vi gick å mötte Erik.W, Jeppe och Pontus :D Fast så kom Martin och Robin med epan så jag åkte med dom istället ^^ Hehe, skitkul :D Stod typ mitt ute i skogen för dom andra åkte ifrån oss xD Helt kolsvart.. Stjärnklar himmel :) Underbart avslut. Sov hos Antonia <3

som ni ser har jag upplevt jävligt mkt den här sommaren :P å då har jag inte ens med allt.. och jag har bara skrivit om Östanvik/Furudal.
Men det viktigaste är att jag har haft den bästa sommaren hittills :D Tack vare allt underbart folk jag fått träffa :') I <3 You :)

Åh faan jag mår så jävla dåligt över att den är slut! 
Längtar efter sommaren 2011 redan nu så det gör ont.

Furudal  <3


Sommarplågorna! (L)

Wavin flag

Ride on time

I remember you

Het

Teenage Dirtbag










  


 

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Ledsen men jag tänker INTE läsa det där xD bra minne du har då x_x <3

2010-08-14 @ 20:02:40
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0