some days I feel it, then I feel it's over

Salut ! (:

 
Bonjour mes amis !
Ájourd'hui j'ai me rester!

 Hahahha
jag har ingen aning vad jag säger.. och jag stavar allt fel xD
men nått med hejhej och jag vilar idag (:
Varit påväg att åka hem hela dagen.. Men ni vet ju hur det e, det e ju så jävla roligt att gå i skolan så man blir ju liksom kvar ;) Hahahhaha, skämta..
men jag stod ut.. Sen ställde jag mig i busskön, men kom på att jag inte pallade åka hem utan gick till mamma (:
 Men nu är jag hemma i alla fall !
 Kvällen kommer tillbringas med att packa och sova :P Datanörda ! (a
Idag har jag cp-lyssnat på Let me sign oxå !
hela svenskan typ :P
 Carro var snäll och gav mej en Panodil iskolan, jag bryter den i fyra och tänker: Äsch hur äckligt kan det vara att tugga... FY FAAAN SÄGER JAG BARA!!!!!! jag kan liksom inte svälja... haha xD Så jag bet den, å det var så jävla äckligt att jag fortfarande känner kväljningar xD Helt klart dagens FAIL!
annars.. det har inte hänt så mkt !
Världens i särklass tråkigaste väder.. Å kallt ere! :P
 Imorrn blire i alla fall Furudal, får se om jag blir kvar i skolan hela dagen, eller om jag pyser hemöver tidigare...
Ibland.. Orkar man bara inte vara kvar i skolan en hel dag :P Och behöver liksom äta alvedon o sånt ! ^^ 

 Pappa ska väl bygga klart på mitt rum i helgen, ska bli spännande att komma hem på söndag.. Men samtidigt, liiite läskigt... vem vet vad pappa kan hitta på .. även om jag kanske litar på hans smak :P Men han e ju ändå född på sextiotalet.. sååå.. Hmmmmm ? 

                                                                                                              hare keng ;)


Que Quowle

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0