när livet sviker

Dagens Artist: Sofijah
för att hennes låtar känns så nära


Hej hej !

 
Mår inge vidare bra...
Huvudet har sprängts för länge sen, och jag väntar bara på febern.. Har en å en halv grad mer än vad jag brukar ha..

 
Sen till råga på allt.. Jag vaknade 07.19 och Elin kom 07.30. Kändes bra! Hade inte ens valt kläder.. !

 Skittrött i skolan, usch för lektioner :O Tack för vänner !!!
 Haha , tänkte skita i sista lektionen för Anna var så jävla sen xD Så ja va på väg hem.. Men så ringer Julia å typ skriker i örat på mig att jag skulle komma tillbaka för att vi skulle få veta hur det gick på nationella, så jag vände ^^
 Haha men så hade hon inte ens fått mina -_-'''' Såååå, waste of time! Men då hade i alla fall jag, Linnea och Julia lite tid att avslöja för varann hur sålda vi är på Twilight, jag och Linnea satt å domnade bort till Roberts låtar ! Jävla helvete vad bra han äääär ! :O<333
 Måste titta på Remember me ;o
Sen har ju jag och Julia spelat in Twilight idag ;) Haha dagens fail är ju när jag ska försöka ha henne på ryggen men hon har så långa ben så dom i alla fall släpar i xD Perfekt ;)


 Ååh, fan det känns som att jag e helt tom!!! Behöver få ut EN MASSA på papper! I en låt, men det står så jävla still när jag väl försöker!! Jag har så mkt inne så jag snart kvävs !!
Faan !


 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0