Morron !!

bråttom som fan

 
gud vad ont ja hade i huvudet igår !
Kollade på New Moon, Ugly Betty, Desperate Housewifes och sov sedan ! :P 
 Gick knappt i skolan igår. Hade nån lunchträff för panchisar som vi samlade in pengar till Polen på (:
Gick jättebra :D Jag och Julia tog betalt ! :P Fick stå och le och vara trevliga ;) Det e vi bäst på ! :D

 Har duschat nu på morgonen, så mitt hår har inte hunnit torka.. Så nu kommer det ligga ner hela dagen -_-'
Och jag vet inte var jag har varken hårblås eller spännen i denna röran..

 Prio ett nu är att trycka i sej frukost.
Har ett franskaläxförhör idag, som jag inte pluggat till eftersom att jag tog hem fel bok igår.
Sen så hade jag i alla fall inte orkat.. Får plugga på svenskan då :P
men då har jag säkert nationella -_-'

 Hejjj
imorrn åker ja till Furudal :D:D:D:D
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Hmhm jaa.. jag kommer säkert upp.

Ska vi ut å gå varenda dag då? :P

2010-04-28 @ 13:04:30
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0