jag och Julia konverserar xD

LindAsäger:JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULIIIIIII-
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

jag e online fastän ja e offline

Julia säger:ja det är du... mystiskt...

LLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNND-
DDDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
AA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3333333<333333<33

LindA säger:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
AAAAAAAAAAAH<3333333333333333333333333333333333333333333333333

Julia säger:Hej.

LindA säger:Hej.

Julia säger:vad gör du?

LindA säger:Jag sitter på en stol. Lyssnar på Mix Megapol. Vad gör du?

Julia säger:Jag sitter på en stol. Kollar på bilder. Funderar på hur man ska sminka sig för att se mer ut som en kille. vanliga saker sådär.

LindA säger:Okej. Det låter verkligen underbart. Hur går det med sommarstugan då? Hörde att ni skulle bygga ut.

Julia säger:Ja. Vi väntar bara på virket. Skulle komma förra veckan, men man kan då aldrig lita på såna där. Hur är det med ungarna då?

LindA säger:Det är bara bra. Lennart har precis blivit "rumsren" om man säger så. Ha ha. Dagny började ju i förskolan i höstas, och det går ju så bra för henne. Hon kan redan läsa lite grann, ja minsann. Hur är det med lilla Göran då? Hörde att du har en till på väg.

Julia säger:Ja, vad kan man säga. Är inte ungar det underbaraste som finns? Han är en välmående liten gosse den där, precis som far sin. Gör inget om han inte måste.

LindA säger:Men ojdå, ja men sådär var ju Lennart i början också. Men det hör väl till förstår jag. Fast Lennart tycker om att hjälpa till nu, men det är väl bara tillfälligt. Men han vill duka och dammsuga. Så skönt så. Så mamma får lite egen tid.

Julia säger:Ja, jag säger då det. Ända sen vi fick Göran har jag inte fått någon sömn alls, och Klas är inte mycket till hjälp må jag säga. Han bara arbetar med det där nya projektet hela tiden och kommer hem till middag. Och sen blir han sur när jag ber honom spendera lite tid med lille Göran, ja jisses!

LindA säger:Oj, det där har jag hört förut Åsa... Du vet när grannens man spenderade mycket tid på jobbet visade det sig att han hade en älskarinna... Jag bara säger det...

Men Klas, han är en fin man, jag tror inte att han skulle vara otrogen. Erat äktenskap har ju varit så fläckfritt! Min man, han är då en underbar pappa, visst ibland spelar han poker med karlarna, men det är något man får ta.

I sommar ska han ta med Lennart till Norge och fiska, det ska bli spännande att se. Bara inte Lennart får en sån åksjuka som han kan få ibland...




 hahahahaha, ja jag ville bara bjuda på min och Julias första msn-konversation ;)
hej svej
ps. ja vann för Julia gav upp :P he he he

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0