Eddie Meduza

Hallå hallåå!!


 
Sitter och lyssnar på en Eddie Meduzas bästa låtar, (:, Ingen plockar en maskros (; Det e min å Enias låt det :P

Cyklat te Svärdsjö med Elin, å det e säkert skitbra för halsen det ;) Haha, så nu vet ja inte om ja ska till skolan imorrn, och i sånna fall om jag ska spela volleyboll eller om ja ska ha lektioner eller vaffan det e alla ska göra..
Hmmm... Kluriiigt..

Ska väl lägga mig nu tror ja, eller ja, ska väl skriva lite först ^^

 Usch det ser fördjävligt ut på mitt rum å till råga på allt xD Sen måste ja baka inför Eriks födelsedag (y Oj oj oj, var tar tiden vägen ? :P

 Varit ute å gått med Kristin å, så ja har väl nästan varit ute hela dagen :P

 Nä, nu har jag lagt upp så mkt bilder att jag inte tänker lägga upp nån idag :P
löv löv
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0