Don't stop the music

Häppådä!

Nu är det fredag.. Sista dagen på lovet sen är det bara helgen kvar. :(
Sen är det åtta å en halv vecka kvar, sen får jag aldrig mer gå i grundskolan
nå mer.. Varför måste det posivita vara negativt  ?

 Nej nu bestämmer jag att vi måste träffas varannan helg :P

Har nyss vaknat, å helvete vad jag e snuvig.. Men schh.. Ingen får inte veta det..! Då kanske ingen vågar komma :O
Haha Julia har packat ner hela sitt hus och Enia vet inte vad hon ska packa ner, så jag antar att det jämnar ut sej..

  Jo så här vare.. Jag va upp vid halv 6 tror ja, och snuvade :P, då vare skitljust ute.. Underbart ! :)

Vi får se om jag bloggar nå mer idag.. Annars är det väl så ! ^^
Pöss häjjj!



haha tog en psyko bild igår (;

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0