behind my back

Hello !

 
Nu e jag i Furudal ! :D Ska lägga mig nu täntke jag .. :) Jag och Pernilla skulle se nån skräckfilm som hette Buried Alive, men att bli levande begravd e det värsta jag kan tänka mig.. så naaejj ! :P

 Kom hit innan sex nån gång ! (: Haha Pernilla sa att hon inte skulle komma förrän imorrn, men när ja kom hit va hon redan här.. ! :P Så det va ju trevligt det i alla fall :D
Vi har sett på Sveriges Fulaste hem och kommit fram till att Majs hus e elvetet för Simon och Tomas :P Finns inget dom hatar så mkt som Troll, Furu, takfläktar och sånna här stora ringformade öppningar ist för dörrar liksom. Tappade ordet .. Ajja, men dom verkar hata i princip allt som finns i Majs hus ! :P

 Sen när ja å Pernilla va ute så kom det nån när ja stod å babbla på, men han va så tyst.. Tydligen för att han va döv och stum och hanförsökte sälja nå jävla tavlor eller vaffan d va -_-'' Jag fick lov att vända mig bort, för visst, det e säkert jättesynd om han å så, men jag skrattar så lätt åt allt :P Och detta var inte ett bra tillfälle xD

 Ajja, det var det.. ! Har fortfarande bajsont i huvudet..

 Vem fick MVG på tekniken då ? ;) De hade ja rå ALDRIG trott!!!! :O
SOV GÖTT !
<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0