Bäst musik just nu !

Hallå hallåå!

 
Sitter och lyssnar på Rix Fm.. ^^ Haha, kommit på att det e mindre reklam där ju ;)

 Julia åkte precis hem ! Vi har bakat sockerkaka som lätt fick MVG !  :D

Har haft mysigt med tjejerna, men jag har ju blivit så in i helvete förkyld.. Har liksom ont i öronen och hela käften xD

 Det e inte kul alls.. :S

 Ska lägga upp lite bilder tänkte jag.. Måste bara redigera dom lite grann så dom tar mindre plats xD

Haha jag har verkligen blivit ett Lady Gaga - fan ! :D Hon är så grym ^^

 Här kommer lite bilder.. men dom blev lite konstiga xD
Puss!
tråkigt inlägg jag vet men men, jag e sjukskriven ja johanna ;)



ser ni vad julia gjorde med mina ögonbryn :o

söt sötare julia!


 Haha det var några roliga bilder ;)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0