You're way to good for me, you're the one in all girl-dreams...



tja!

Sitter/ligger i min soffa under min filt och mitt täcke och bara fryyyser!
Men det är väldigt mysigt i alla fall! Tänkte läsa lite bloggar och sedan försöka läsa ut den där dåliga boken. Skulle ju även ha gjort en läslogg, men nu har jag inte det.. Får kika igenom den en gång till sen då..

Sov bara sex timmar i natt, och det kändes.. var helt död i skolan ! Satt typ bara å stirra idiotiskt framför mig hela förmiddagen! Sen gick jag och Fia ner på stan och köpte lunch iallafall! Jag köpte en god kycklingsallad och hon köpte sushi! Jävla sushigalning (A) Så jag har smakat sushi för första gången idag.. vet inte rikigt om det var min grej, men det var inte äckligt heller ;P
Sen var jag kanske lite piggare, men det var inte alls mycket! Sen kom Jonas och vi drog ner på stan en sväng innan jag skulle med min buss. Funderar för övrigt starkt på hur en jacka kan ta luften ur en.. Löv
Sen hem, skulle ta ett varv med skidorna runt elljusspåret, när jag hade hunnit runt kommer en gubbe och kör i kapp mig och det visar sig att det e pappa, så säger han att vi ska ta ett varsitt håll och mötas, så det blev väl plus en kilometer idag! :)

Nu ska jag återfå värmen!
hare
hej!



No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0