tell me that we belong together, dress it up with the trappings of love




Tycker personligen inte att det finns ett tråkigare sätt att avsluta jullovet än att läsa den sämsta boken denna värld har skådat.
Undrar dessutom om jag kan smita undan den där matteuppgiften, har ju alla fall redan fått mitt betyg som bara bestog av två bokstäver :(
Inte oväntat, men gillar det i alla fall inte eftersom jag hållit det uppe i tre bokstäver de senaste åren!

Någon timme kvar nu, sen gäller det att lägga sig tror jag minsann. Har satt genomsnittet på halv 4 som läggtid under det här jullovet haha :P Inte okej.

Kommer ingenstans med boken känns det som.. Har kollat på skidåkning idag, sen var jag och pappa ute och åkte skoter, så jävla kuuuuuul! Han på ski-doon och jag på polarisen! åå älska skoter. Men nog tyckte jag han körde lite väl sakta ! (A)

Har precis pratat med Antonia i telefon! Jag är så evigt tacksam över alla mina underbara vänner och jag älskar dom så jävla mycket !

Ska dessutom låta Pernillas råd gälla ett tag framöver: "Han kommer när Han kommer, lev livet"
hihi! <3 saknar henne jag! Å våra promenader och våra skräckfilmer! <3

Nu ska jag ut och gå med Raggarungen Kristin! :) Skönt med frisk luft känner jag!
Höj
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

jävla helvete, förstår inte att jag ens tänkte (?) att det var bättre att gå SP..

Vi hör hemma i skogen med ett litet tält, det bara är så. Och jag skulle uppskatta det mer än mycket just nu, bläbläblä! ♥♥♥

2011-01-09 @ 21:49:27
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0