Love was when I loved you, one true time, I hold to



Tjena nya dag!!

Försöker få saker gjorda för att få känna mig lite duktigare.. Det kan behövas ibland.
Fick nyss nå random ryck och skottade av uppfarten plus gången. Tänkte plocka i diskmaskinen och slänga in en tvättmaskin nu. Jag vet inte vad det är tecken på, det är inte roliga saker, men jag behövde nog den där känslan av att få känna sig dukig, har inte känt den på ett tag.. Typ sen nian då betygen stod i topp.
Läser lite om vartannat, önskar att boken var bra för jag längtar så efter en bra bok! Men istället har jag tvång på att läsa den här "Med livet framför sig". Tanten som skriver har typ ett helt eget språk som är helt konstigt och sen blandar hon gammal svenska med ny och sen pratsvenska i det oxå.. Liksom:" ty dom sket nästan överallt nu för tiden." Aah.. det e faktiskt sånna saker det står i boken.. Har väl läst en tredjedel, men fortfarande förstår jag inte riktigt vad den handlar om, och jag ska bokrescencera den oxå, eller om det var ett seminarium vi skulle ha ?
A jag vet inte..
Har ju den där matteuppgiften som borde ha gjorts för länge länge sen oxå, vet inte rikigt när jag ska ta itu med den, men det känns som att den borde göras.. Så jag kan lämna matte A bakom mig för gott.. Nu börjar B-kursen den här terminen, yeey, can' wait.. Usch, jag hatar matte, men jag måste skärpa till mig. Jag vill få tillbaka känslan av att skolan ska kunna vara rolig! Det tror jag den var i Svärdsjö.. Jag älskade att åka till skolan. Jag saknar Staffan mest av alla lärare tror jag, bara för att han var så jävla bra och för att jag tyckte om So på den tiden, var väl därför jag valde samhällsprogrammet, men nu vet jag inte.. Nu känns det bara blä!
Längtar tills Julia börjar i min klass i tvåan! Då kan vi nog tillsammans bygga upp en system som kommer fungera bättre! Jag hoppas hon klarar den här terminen galant med allt plugg hon måste göra!

Nu är jullovet slut.. bara den här helgen som återstår, sen är det back in school again. Så är det väl cirkus lite mer än 7 veckor sen sportlov, sen någon vecka och påsklov, någon vecka sen min födelsedag sen någon vecka och sommarlov. Låt tiden gå fort, och låt skolarbetet flyta på galant!

Tack för mig, nu vare tvättmaskinen ja!
/L
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0