Looked like I had find peace of mind, looked like I was gonna make it this time



Hallooojjj!

En mycket gladare Linda ser ni här nu :D
Jag vet inte varför, men har värsta glädjeruset! :P
Tröck nyss igång "Only girl in the world" och stod och hoppade och dansade på golvet..
Fast den glädjen höll inte länge för Erik kom upp och sa att hela källaren vibrerade och att skotern höll på att ramla ner -.-
Schysst..

ajja.. jag skulle ju ut å gå, men så fick ja veta att det va skidor på tvn, så slog mig ner där för att snart resa mig och stå å skrika å hejja på Petter Northug som ju faktiskt tog sig till finalen och kom trea trots han övertränade kropp! Wiiiiie! Northug in my heart! <3

Fast sen vid fyra sa jag till pappa att jag skulle ut och gå och det slutade med att jag stod i mammas lägenhet..
Haha men promenader är bra :p Då har man tid att tänka, frysa och bränna ;)
Sen kom pappa och Erik med en fet familjepizza och jag var så hungrig att jag fick äta fastän jag hatar pizza juuue!

Men nu är jag hemma, tog en härlig dusch och ska snart bege mig av till Judith's place. Tydligen FF där ikväll ;P haha så vi ska väl sitta hos henne å prata ^^

Haha åh jag är så hyperventelativ :P jag vet att det inte finns nå som heter det på något språk, men jag känner mig som det ordet i alla fall ! :D haha stackars pappa och Erik, dom får alltid lov att stå ut med min popparlista, nu trodde dom att det hjälpte om dom stängde dörren.. haha
NAAAAAAAAAAAAAAT!


Ha en bra onsdagskväll hörrni!
puss

los mongolidos ! <3


No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0