I want you to kiss me I don't want to dance on my own!



Toppenkväll igår!!

Nog för den kanske kunna varit med händelserik, men man ska vara med sånna man älskar på nyår, och det var jag utan tvekan :)

Dagen började med att åka upp till Östanvik där jag direkt gick till Antonia och va med henne någon timme innan vi åkte hem till Maj där dom "vuxna-som beter sig som småbarn" redan hade börjat festa för länge sen...
Things got a little crazy som vanligt hos familjen Eriksson och vid halv8 gick jag ner mot byn för att möta Antonia, Jonas Sjödin och Emil Wester :)

Sen så gick vi till Oskar, träffa lite folk, gick till Kommunalhuset och satt där i en å en halv timme kanske och väntade på att få gå tillbaka till Oskar vilket vi gjorde sen! :P Fick träffa alla välkända Furudalingar man kan tänka sig, och några till på det. Kvällen gick ut på att förflyta sig tror jag för vi var hos Martin, Oskar, Kommunalhuset, Tillhed (brände skor) och hos Viktor! MEn kul var det ! Älsklingsmänniskor! <3 <3 <3 <3

Jajja, som jag brukar säga, bilder säger mer än tusen ord!
Om du är förälder behöver du inte titta :p haha








Jag HATAR den här bilden xD vi skulle pussas, det gör vi oxå.. på tolvslaget.. Men grejen e att det ser ut som att vi typ hånglar.. ÅÅH ÄCKLIGT ÅNGRAR men puss på henne i alla fall för att hon är så söt <3

burn baby burn ;)
peace!



Nu ska jag spöa Daniel i bowling på wii !!!!!!!!
För då ska vi ut å sladda! ;p
blir kvar här tills imorrn eller måndag!
höööj
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Elda skor (y) ;D

2011-01-01 @ 22:52:03
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0