I can't hold her anymore

Hej hej


Lång och tuff dag..
Eller längsta och tuffaste dagen någonsin

Det är inget jag vill prata om här i bloggen,
mitt senaste inlägg borde ha sagt det som behövs sägas,
även om jag själv inte riktigt vet vad som står i inlägget
eftersom jag skrev det bara cirka en timme efter att jag hittat henne,
fast jag la ut det senare..

Men slagen i den nedkylna jorden som pappa högg i med den gnisslande spaden,
var som knivhugg i mitt hjärta..
Tårarna jag gråtit,
tog luften ur mig till den grad att jag trodde jag skulle kvävas,
det finns ingen värre smärta än den här,
det kan jag inte tänka mig,
för det kan jag inte överleva

Nu känns det bättre i alla fall,
min ängel är där hon hör hemma och hennes existens på jorden var bara ett lån,
jag lovade henne igår att det fanns en plats där allt var enkelt,
och att där fanns ingen lidelse och smärta,
jag sa hur mycket jag älskade henne,
och sedan lämnade hon mig,
hon väntade på mitt besked,
att det var okej.

Nu börjar jag gråta igen,
jag skulle ju inte prata om det,
det sa jag ju..

Ronja, min älskade älskade Ronja.
Hur ska jag klara mig utan dej?

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback

RSS 2.0